Wakacje, wakacje, wakacje…

Szkoda, ze już się kończą. W tym roku uczestnicy MDK wyjechali na warsztaty do urokliwej miejscowości Panteleimonas w Grecji znajdującej się pomiędzy Masywem Olimpu, a Morzem Egejskim. Słoneczne, gorące dni, ciepłe czyste morze, piaszczysta , prawie pusta plaża i zajęcia warsztatowe – plastyczne i taneczne.

Byliśmy też na wycieczkach, dzięki którym poznaliśmy uroki Grecji i jej historię.Wjechaliśmy do schroniska Stawros w Górach Olimpu podziwiając po drodze widoki,byliśmy w Meteorach- masywie skał z piaskowca i zlepieńca w środkowej Grecji na północno-zachodnim krańcu równiny tesalskiej . Skały osiągają wysokość do 540 m n.p.m. Na szczytach skał umiejscowiony jest zespół prawosławnych klasztorów (monastyrów) – klasztorów wybudowanych na skałach w XIV wieku. Zwiedzaliśmy Pantaleimonas Parias, Laptokarię oraz Platamonas – miasteczka znajdujące się na Riwierze Olimpijskiej. Odpoczywaliśmy, ale również pracowaliśmy i poznawaliśmy kulturę i historię Grecji.

Może wrócimy tu za rok, bo jeszcze tyle zostało do zobaczenia